Ohjaajakurssi 23.8.

Talissa kurssitetaan

Nyt on loistava tilaisuus lähteä kouluttautumaan tulevaksi keilavalmentajaksi syksyn ensimmäisellä ohjaajakurssilla! Keilaohjaajakurssin suorittaminen antaa valmiudet osallistua heti syksyllä alkavalle tarkkuuslajien 1.tason (perusvalmentaja) valmentajakoulutukseen, jolle ilmoittautumisaikaa on 25.8. asti. Hyppää mukaan valmentajanpolulle!
Ilmoittautumiset ja aikataulut sekä muut tiedot

Koronasta

Suositusten purkua

Valtioneuvosto vapautti 70+ ikäiset suosituksesta kontaktien välttämiseksi. Nyt voi siis hallituksen luvallakin keilata ja siinä samalla nähdä ystäviä ja kavereita halleilla.
Kesäkuun alusta alkaen on halleilla ollut omat turvamääräykset ja niitä noudatetaan edelleen: mm. pelaajamäärää rajoitetaan ja desinfioinnista huolehditaan. Tule hallille, mutta vain terveenä. Nähdään ja jutellaan kahvikupin ääressä.

HBL Vuosikokous

HBL sääntömääräinen kevätkokous

Pidettiin Talin keilahallissa 17.6.2020 klo 18
Pääasioina oli
Puheenjohtajan ja 2 hallituksen jäsenen valinnat. Kaj Kerbs jatkaa puheenjohtajana seuraavat kaksi kautta. Nina Kovanen sekä Janne Kolhonen istuvat hallituksen jäseninä seuraavat kolme kautta. Kaikki olivat erovuosoisia ja valittiin yksimielisesti jatkoon.
Toimintasuunnitelma ja talousarvio (jäsen- ja lisenssimaksut) hyväksyttiin hallituksen esittämässä muodossa
Sääntöjen uudistus käytiin läpi 1. kerran. Toinenkäsittely syksyllä.
Asialista kokonaisena
Paikalla oli 15 seuraa, joista 1 etänä. Reilut 32% äänimäärästä ja 20,5% jäsenmäärästä edustettuna.

Kiffenille 5×5 eu

Mustat hurmurit mestaruuteen

5×5 eu sarjakausi pelattiin Talissa loppuun vajaalla joukkuemiehityksellä. Loppukierroksilla Kiffen oli TKS:ää parempi ja nousi ykköspaikalle. Myös HK-Kehrä oli lopulta sijoituksissa ylempänä kuin ennen koronataukoa sarjaa johtanut Erä.

5 X 5 Eu LOPPUTILANNE (10.6.2020)
henkilökohtaiset tulokset 7. kierros

Boltsille triokin

Boltsi-72 otti toisen sarjavoiton

Seniorisarjan mestaruus täydentyy Trio-sarjan ykkössijalla.
Viimeisiin kierroksiin lähdettiin HK-Kehrän II-joukkueen 1 pinnan erolla boltsilaisiin. Mestaruustaisto alkoi keskinäisellä kamppailulla ja siinäkin 1. sarja tasattiin. Sitten Boltsi meni menojaan ja otti 8-1 voiton ja kuohujuomat pistettiin jäihin.
Viimeisessä ottelussa Boltsi oli kuitenkin kompuroida Munsonien ovelasti asettamiin esteisiin. 2. sarjassa peli kääntyi lopussa Boltsille ja mestaruuteen tarvitut 2 pinnaa kilahtivat pistepussiin. HK-Kehrä II tuli lopulta vielä pinnan päähän.
Munsons BC:n viimeinen ottelu ei nostanut heitä kärkikolmikkoon. HK-Kehrän I-joukkue oli 12. kierroksella kahminut lähes täydet pinnat GB:tä vastaan sai palkinnoksi kolmossijan.

TRIO LOPPUTILANTEET (9.6.2020)
henkilökohtaiset mestaruussarja: kierros 12 ja kierros 13

Patterille mestaruus

Patteri ylivoimainen

6. kierros oli Patterin juhlaa. Avaussarjassa Jyrä pääsi yllättämään, mutta sen jälkeen paritulos seurasi toistaan ja mestaruus kirjattiin 7 pinnan erolla Boltsiin.
GB kompuroi päätösotteluissa ja sai vain yhden sarjavoiton. Boltsi nousi kolmossijalta, kun ainoastaan Patteri viimeisessä oli parempi.
Kierroksen pelaaja oli hienolla 250,20 keskiarvolla Patterin Saku Konttila.
Kaikki henkilökohtaiset tulokset
Ottelutulokset ja sarjatilanne

LOPPUTILANNE
1. Patteri 24 p
2. Boltsi-72 17 p
3. GB 14 p
4. Jyrä 13 p
5. Steelers 6 p
6. Veljet 4 p

Ke-Rolle ja GB II:lle divarin ykköspaikat

Ke-Ro otti A-lohkon ykköspaikan divarin parhaalla pistepotilla. GB II oli B-lohkossa paras pienellä mutta riittävällä erolla.
Kierroksen pelaaja 219,00 keskiarvolla Tornadoksen Olli Hossi.
Kaikki tulokset
kierroksen ottelut

I div A
1. Ke-ro 20p
2. Patteri II 6p
3. RK 6p
4. Mercur 5p
5. Radio 4p
I div B
1. GB II 15 p
2. Tornados 12p
3. HIFK 8p
4. HKV 8p
5. POLE 4p

Boltsi ykkönen

Boltsi-72 vei voiton

Boltsin ykkösjoukkue oli nimensä veroinen ja nappasi koronamestaruuden Talissa.
Seniorisarjojen kesäkierroksilla Tornados yritti kuroa umpeen Boltsin etumatkaa. Tavoite jäi jälkipuheissa vain yhden epäonnisen heiton päähän.

sarjan lopputilanne

IFK Games finaali 16.6.

Uusi päivä

17.3. Taliin alunperin merkitty finaali pelataan 16.6. klo 18
Keilataan 4s am samalla rataparilla molemmissa kilpailuluokissa, jonka jälkeen kolmen parhaan pudotuspelit ja palkintojen jako.