Liiga60 kevät 2021

Kevätkaudesta

Veteraanien Liiga60 osalta odotetaan koronapandemian lukuja joulun ja uudenvuoden osalta. Mikäli kehitys on ollut oikean suuntaista, Liiga60 voidaan aloittaa 19.1.2021 samoilla erillä ja miehityksillä kuin syksyllä 2020. Kenenkään ei tarvitse ilmoittautua lukuun ottamatta uusia jäseniä tai pitkään poissa olleita.

AUM finaali

Ailec tiedottaa:

Finaali pelattiin 27.2.2021: tulokset
Meiltä, niin minulta kilpailunjohtajana kuin seuramme jäseniltä, on kovasti kysytty, milloin AUM2020-kisan finaali pelataan.
Olemme vastanneet, että vielä ei pelipäivää tiedetä. Olemme päättäneet noudattaa annettuja ohjeita koronapandemiaan liittyen ja siitä syystä vahvistettua päivämäärää ei ole päätetty. Oletuksena nyt joulukuun puolivälissä on tammikuun loppu 2021, mikäli pandemia hellittää ja annetut ohjeet ja määräykset sen sallivat.

Keilaseura Ailec Teamin puheenjohtajana kiitän kaikkia keilaajia aktiivisesta osallistumisesta kilpailuumme. Olimme todella yllättyneitä kilpailijamäärästä. Tämän johdosta olemme päättäneet nostaa palkintojen summia seuraavasti:
1. 600,00 (500,00)
2. 500,00 (400,00)
3. 400,00 (300,00)
4. 300,00 (250,00)
5. 250,00 (200,00)
6. 200,00 (150,00)
7. 100,00   (80,00)
8. 100,00   (80,00)
9-24. 50,00  (60,00) lahjakortit

TAPANI KIVIRANTA

Korona-ajan kisoista

Tilannetietoa, päivitetty 6.4.

Etelä-Suomen AVI:n rajoitus jatkuu 14.4. asti  ja keilahalleihin voimakkaasti vaikuttava ravintolatoiminnan rajoitus 18.4. asti. Kisatoimintaa ei voida järjestää tänä aikana.
Keilailu/keilahallit eivät kuulu tartuntatautilain 58g pykälän mukaisiin suuren koronariskin lajeihin. Anniskelualuetta muuttamalla keilahallit on mahdollista avata. Hallit tekevät omat päätöksensä avaamisesta.

SKL:n kokoama tietopaketti
SKL:ltä tiedote 3.3.2021 koronarajoitteista ja -vastuista, SM-kisoista ja valtakunnansarjoista
HBL:n alaisia siirtoja ja muutoksia tehdään uusien tietojen mukaan.

Erikoiskilpailut ja hallit (tarkista aina ensin hallin sivuilta uusin tieto!)
Tali on suljettu 8.-18.4.. IFK Games alku siirtyy. Helmi-Turnaus ja HBL veteraanien finaalit pelataan myöhemmin.
Ruusula 8.-18.4. suljettu.
Urheilutalo on myös kiinni toistaiseksi. Liekehtivät Vankkurit (HR6) keskeytetty.
Tapiolassa ei kisatoimintaa ennen 18.4. ja tiistain 2.3. Helmi-Tamppaus finaali siirtyi eteenpäin. Steelers Open siirtyy.
Tapanila toistaiseksi kiinni.
Masalassa epävirallista kisaa käynnissä.

Sarjapelit
kaikki sarjat ovat pysähdyksissä 1.3.-18.4. Kierrokset siirtyvät eteenpäin ja niistä kerrotaan kun alkaa näyttää siltä, että kisatoiminta saadaan Talissa käyntiin.

Veteraanit
uusin toimintasuunnitelma
Liiga-60 tauolla ainakin 19.4. asti. HUOM! tavoite pelata maanantaisin ja tiistaisin kausi loppuun.
Veteraanien HBL finaalit siirtyvät eteenpäin. Uudesta päivästä kerrotaan, kun jotain voidaan lukita.

Talin maanantailiiga ja -ranking
Tauolla ainakin 1.3.-18.4. Sarjan jatkumisesta kerrotaan erikseen.
Sekä duossa että triossa on 2 kierrosta pelaamatta. Sarjat pelataan loppuun tuplakierroksina. Finaalit myöhemmin.

HR tilanne

HR11 pelattu ja tilanne pisteissä on…

Tilanne 11/12 syksy2020
PRO
CHAMPION
CLASSIC

Tapanilassa HR12-kisassa ratkotaan monet sijoitukset TOP10 sakissa.
Championissa ja Classicissa on ykkössijat jo taputeltu. Pro-sarjassa kisataan kauden ykköspaikasta viimeisen sarjan viimeiseen ruutuun useamman miehen kesken.

HR PariCup

Parikisoista keväällä jatkavat

Jokaisesta osakisasta pääsi 4 parasta paria jatkoon.
Kevään pudotusvaihe alkaa joulukuun lopulla Tapiolan kisasta ja päättyy keväällä Taliin.
Jos kaikki menee ilman koronarajoitteita ja -taukoja.