HR 3 tulokset ja tilanne 3/12

Hesa Ranking 3 tulokset hieman kestivät. Eivät olleet ruuhkaisen viikon työlistan tärkeysjärjestyksessä ykkösluokan asiana.
Nyt tulokset on tehty. PariCupin 1. osakilpailun tuloksethan ovat olleet netissä jo viikon verran, kiitos Masalan oman tulospäivityksen.
Tilanteet 3/12 löytyvät myös tuolta alempaa.

PariCup osakisa nro 2 on käynnissä HKV Specialin yhteydessä Ruusulassa.
Ja myös HR 4

1 Kalle Kuronen Patteri Helsinki 1506
2 Marko Meriluoto Jyrä Helsinki 1475
3 Jukka Pesonen Tornados Helsinki 1399

1 Niko Kanerva Jyrä Helsinki 1437
2 Jani Jussila Tornados Helsinki 1288
3 Patrick Wikman Bad Boys Lohja 1286

1 Robert Tötterman SKY B Helsinki 1207
2 Kari Talaslahti Bad Boys Lohja 1198
3 Roy Johansson Hi-Tec Helsinki 1151

kaikki tulokset

tilanteet:

Nuorten liittomylly

Nuorten liittomylly, Riihimäki

Hesan ykkösjoukkueessa pelanneet Tatu Lehtonen, Kaaron Salomaa ja Anssi Valtonen heittivät hyvin. He ovat kahdeksan pelanneen joukkueen jälkeen sijalla 2. tuloksella 3116 eli vahvasti menossa sunnuntaina 4.11. pelattavaan finaaliin. Eniten harmittaa että hävisivät ykkösenä olevalle Hyvinkäälle vain kuusi pistettä.

Kakkosjoukkueemme Janne Stenroos, Valtteri Kallinen, Aki Seppänen ei onnistunut ihan niin hyvin kuin ykkönen. 2985 pistettä ja sillä irtoaa 6. sija maanantaina 29.10 pelatun erän jälkeen.

Huomionarvoista on, että ykkösjoukkueesta kaikki ylsivät paritulokseen (tasoitusten kanssa tai ilman). Kakkosjoukkueesta vain Kallinen sai parituloksen ja se tuli puhtaana.

T: Jari

TULOKSET, Tilanne 29.10.2012

1 HYVINKÄÄ 3122 (208.13)
Jere Jormanainen 1052 (165)
Eeli Rydberg 1073 (135)
Leevi Kuuseva 997 (200)

2 HELSINKI I 3116 (207.73)
Tatu Lehtonen 1043 (0)
Kaaron Salomaa 1070 (65)
Anssi Valtonen 1003 (35)

3 KESKI-UUSIMAA 3079 (205.27)
Juho Havanko 992 (85)
Juho Molin 1066 (150)
Joonas Kyttänen 1021 (200)

6 HELSINKI II 2985 (199.00)
Aki Seppänen 977 (100)
Valtteri Kallinen 1048 (40)
Janne Stenroos 960 (185)

Liitto-ottelu Häme-Helsinki

Naisten liitto-ottelu lauantaina 27.10. Valkeakoskella päättyi hämäläisten voittoon pistein 9680-9467.
Näin päättyi meidän muutaman vuoden ”voittoputki”.

Henkilökohtaisesti paras oli Eija Uotila (Hki) 1285 (156), toinen ja kolmas sija menivät Hämeeseen Riitta Heikkiselle 1283 (174) ja Liisa Mustoselle 1248 (204). Eija oli paras myös puhtaissa tuloksissa, Heikkinen toinen ja Helena Kukkonen (Hki) kolmas.

HBL:n joukkueessa pelasivat
Eija Uotila 1285 (156)
Jaana Turunen 1234 (198)
Helena Kukkonen 1221 (138)
Ritva Tuovinen 1221 (180)
Vellamo Laine 1177 (180)
Anja Hilpinen 1164 (108)
Sinikka Kärppä 1098 (192)
Taina Holvila 1067 (222)

Hyvä KeilaSeura-kello

HBL:n vuosikokouksessa jaetaan jo perinteisesti Hyvä KeilaSeura-kello.

Tällä kertaa hallitus oli päätynyt esittämään Ailecin palkitsemista.

Hyvä KeilaSeura 2012 Ailec ja Hannele Uotila

Hyvän Keilaseura-palkinnon ovat saaneet aikaisemmin: Grankulla Bowlare, Tapiolan Steelers, Tapiolan Patteri, Munsons BC, Tapanilan Keilaseura, Bowlingföreningen HIFK ja Boltsi-72.

Palkinnon saamiseksi ei ole sääntöä tai valmiita perusteluja. Hallitus palkitsee vuosittain oman näkemyksensä mukaan erilaisia hyviä keilaseuroja joko yhdestä hyvästä työstä lajin eteen, koko kauden kestäneestä projektista, pitkästä toiminnasta tai mistä milloinkin.

HBL Vuosikokous

HBL:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin Talissa 23.10.

Asialistalla oli toimintakertomus, tilit sekä taseet.
Kauden  2011-2012 toiminta hyväksyttiin noilta osin muutoksitta ja tilintarkastuskertomus saatiin tiedoksi ja luettiin.
Tilinpäätös vahvistettiin ja vastuuvapaudet myönnettiin.

Asialistalla erikseen ollut sääntömuutosesitys kokouskutsujen lähettämiseksi kirjeen sijasta myös sähköpostilla hyväksyttiin yksimielisesti. Sääntömuutos on hyväksyttävä toistamiseen ensi kevään kokouksessa.

Kokouksessa oli läsnä 18 seuraa, joilla oli 66 ääntä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Ove Löfgren.

Junnutour Kotka

Junnutour Kotka pelataan 10-11.11.2012 ja HBL:n nuoriso-ja koulutusvaliokunta järjestää sinne yhteiskuljetuksen/majoituksen.
Peliajaksi on varattu lauantain 10.11. klo 15 kilpailuerä ja siihen ilmoittautuakseen pitää olla yhteydessä alla olevaan numeroon/sähköpostiin, jotta saadaan varattua pelipaikat.

Majoitumme Kotkassa hotellissa ja koko perhe on tervetullut mukaan matkalle kannustamaan, jos haluaa.

Matkan omakustannus on 100 euroa perheen ensimmäiseltä henkilöltä ja 80 euroa (bussimatkasta perhealennus) seuraavilta perheen jäseniltä. Hinta EI sisällä Junnutour kisamaksua, mutta muuten se kyllä pitää sisällään hotellimajoituksen 2-3 hengen huoneissa, aamiaisen sunnuntaina ja kaksi lämmintä ruoka-ateriaa (yksi molempina päivinä). Lisäksi hintaan sisältyy bussikuljetus Talin keilahalli-Kotkan keilahalli/hotelli ja takaisin.

Aikataulu:
Lähtö Talin keilahallilta lauantaina 10.11.2012 klo 11:30.
Paluu Talin keilahallille sunnuntaina finaalipelien jälkeen.

Sitovat ilmoittutumiset allekirjoittaneelle!
Jari Stenroos
info@ke-ro.fi

Hesa Ranking 2

HR 2 pelattiin Ke-Ron Pörssi Kaatojen yhteydessä Sky B:ssä.
sarjojensa kolme parasta olivat. Muutamat tulokset (4-5 kpl) on kirjattu väärälle päivälle. Nuo korjataan ja voivat vaikuttaa lopputuloksiin.
Ainakin Classic-luokassa kärjen järjestys muuttui hieman.

1 Miikka Vaarala GB Helsinki 1484
2 Toni Palermaa Patteri Helsinki 1429
3 Kalle Kuronen Patteri Helsinki 1419

1 Viljo Vartiainen HVV Helsinki 1376
2 Juho Vettenranta OB Helsinki 1277
3  Markku Laine Steelers Helsinki 1260

1 Robert Tötterman Sky B 1125
2 Jukka Elo Kilta 7 Helsinki 1088
3 Heikki Vahtola Munsons BC Helsinki 1071
3 Tuomo Laurikainen EKK Helsinki 1071

tulokset

HBL vuosikokous 23.10.

HBL:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Talin keilahallissa tiistaina 23.10.2012 klo 18. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 17.30.

Asialista, tuloslaskelma ja tase ovat lähteneet seurojen yhteyshenkilöille postitse 11.10.2012. Listalla on sääntömääräisten asioiden lisänä sääntömuutosesitys kokouskutsujen lähetystavasta. Kertomus kauden 2011-2012 toiminnasta.

Kukin jäsen saa lähettää liiton kokouksiin kaksi valtuutettua edustajaa, joiden pitää olla edustamansa seuran jäseniä. Sama henkilö saa edustaa vain yhtä seuraa.

Kokouksen alussa ojennetaan Hyvä KeilaSeura-palkinto Ailecille. Hallituksen perustelut: seura kehittää innovatiivisia kilpailuja, ottaa kantaa ja vastuuta. Seuralla on aktiivinen ote niin kilpailuissa kuin kabineteissa. Hyvän Keilaseura-palkinnon ovat saaneet aikaisemmin: Grankulla Bowlare, Tapiolan Steelers, Tapiolan Patteri, Munsons BC, Tapanilan Keilaseura, Bowlingföreningen HIFK ja Boltsi-72

HBL:n B- ja CD-mestaruudet

Kauden ensimmäiset HBL:n mestaruudet ratkotaan 15.10 alkaen Tapiolassa.

Kisaan voi osallistua ottamalla osaa Boltsin Keskiarvotempaukseen. Henkilökohtainen mestaruuskisa ei maksa mitään lisää. Boltsin kisan 1. suoritus ei välttämättä ole mestaruuskisasuoritus, koska joukkue- ja parikisoissa on joukkueen/parin pelattava yhtä aikaa. Näin joukkue/pari voi aikatauluttaa pelinsä hieman vapaammin ja toinen – taikka molemmat Boltsin rahoista vastaavan iloksi – voivat käydä pelaamassa kisaa ennen mestaruuskisan suorittamista. Ja saa pelata myös jälkeenpäin.
Joukkue- ja parikisassa pelataan B-D-luokissa ilman tasoituksia. Miehet ja naiset omissa kisoissaan.

Peliaikaa on lauantaihin 10.11. asti ja finaalit pelataan 13.11. klo 18

Kisan juliste

Helsinki Ranking 1

Kauden rankingkisat alkoivat Tapiolassa Semin Tapiolaturnauksessa.
Sarjojen kolme parasta palkittavaa olivat:
1 Petri Kuossari Boltsi-72 Helsinki 1436
2 Jukka Pesonen Tornados Helsinki 1418
3 Marko Meriluoto Jyrä Helsinki 1336
paras A-luokkalainen HBL:n kilpailuvaliokunnan pj Lars Grandell HIFK 1289 ja sija 13.

1 Juho Vettenranta OB Helsinki 1415
2 Harri Utter Argon Vantaa 1233