4×1 am

Mestaruudesta pelaavat joukkueet tiedossa

Patteri sai kaksi joukkuetta mukaan viimeisille kierroksille, GB yhden, Boltsi-72 myös. Strikers sai pelihengen päälle, piti pintansa ja pysyi ylimmällä tasolla.
HBL:n naisten mestaruus ei ratkennut vielä tässä vaiheessa, kun Mercur nousi alemmasta lohkosta mukaan. Kisa noususta oli tasainen ja ratkesi vasta viimeisessä sarjassa ja sen kymppiruuduissa. Mercur oli tällä kertaa onnekkaampi ja taitavampi kuin pahimmat kilpakumppaninsa Ke-Ro ja Steelers.

Sarjatilanteet

Seniorifinaali 7.2.

HBL Seniorimestaruus Lundenille ja Raatikaiselle

Alkukilpailun kakkonen Teemu Raatikainen joutui jättämään finaalin väliin. Timo Raatikainen paikkasi aukon ja otti ensimmäisen seniorimestaruutensa voittamalla finaalissa Jari Honkasen 247-245
Välierässä Honkanen passitti katsomaan Olli Hossin lukemin 244-203.
Sivuhuomautus: pudotuspelien pelaajat olivat alkukilpailussa sijoilla 14. – 13. – 12.

Naisten puolella jännitettiin pääseekö Reija Lunden sekoittamaan pakkaa miesten loppukähinöihin. Alussa mentiinkin Reijan tahtiin ja useampi kuin yksi pelaaja tuli kysymään: ”Eihän Reija tuu (miesten) pudotuspeleihin mukaan?” Ei tullut, sillä Reijan tahti hiipui hieman loppua kohden ja tuli ennakoitu naisten kisan kolmas mestaruus.

finaalin alkuosan tulokset (ilman naisten tasoituksia +8p/srj)

Junnujen ja nuorten SM-kisat

Hei juniorit ja nuoret sekä vanhempanne

Junioreiden ja nuorten SM-kilpailut järjestetään tänä keväänä Äänekoskella. Ryhmävaraus 14 pelipaikkaa lauantain 9.4.22 klo 13:00 erään. Jos lähtijöitä on riittävästi, järjestämme matkalle bussikuljetuksen. Tämä kutsu koskee siis kaikkia Helsingin Bowlingliiton junioreita ja nuoria.
Lähdemme matkaan Talista lauantaiaamuna ja pysähdymme menomatkalla lounaalle. Heitämme kisan klo 13, kisan jälkeen syömme ja lähdemme kotimatkalle. Takaisin Talissa olemme myöhään lauantai-iltana. Kilpailumaksu on 40 euroa. Bussikyydin hinta ei ole vielä selvillä, mutta joka tapauksessa saamme matkaan myös sponsoritukea.
Vastaa Reija Lundenille, jos olet kiinnostunut lähtemään tälle yhteiselle kisamatkalle. Kerro myös jos vanhempasi on kiinnostunut lähtemään mukaan kannustusjoukoksi, niin tiedän, minkäkokoinen bussi tarvitaan.
Vastaa kiinnostuksestasi 18.2. mennessä sähköpostiin t.letsbowl@gmail.com
Terveisin ja lisätietoja