Jäsenmaksut

JÄSEN- ja LISENSSIMAKSUT
Kauden 2020-2021 maksut

AIKUISET 77 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
SEURA 180 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
JUNIORIT 22 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
ENSILISENSSI vanha 15 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut) ja UUSI 20 € (sis. em. maksut ja etukortin)
lisenssimaksu maksetaan seuralle, joka rekisteröi pelaajan ja tilittää suorituksen liitolle laskua vastaan. Myös ensilisenssi maksetaan seuralle, jos pelaaja liittyy seuran kautta. Muutoin maksu tapahtuu HBL:n kautta tai kauden 2020-2021 alusta UUSI ensilisenssi mahdollista hankkia hallin kassan kautta.

IKÄRAJAT
juniorit 1.9.2002 ja jälkeen syntyneet nuoret 2.1.1997 (2.1.2021 jälkeen 2.1.1998) ja jälkeen syntyneet
seniorit 1.1.1970 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2021 jälkeen 1.1.1971) veteraanit 1.1.1960 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2021 jälkeen 1.1.1961)

ENSILISENSSI
Pelaaja, joka rekisteröityy ensimmäistä kertaa tai ei ole kahteen kauteen ollut rekisteröity pelaaja, voi lunastaa ensilisenssin 20 eurolla. Ensilisenssillä saa pelata kaksi kautta. Pelaaja voi liittyä HBL:n vastaanottoseuraan ilman seuramaksuja tai seuraan varsinaiseen seuraan maksamalla 20 euron lisäksi seuran jäsenmaksut.

UUDET LISENSSIPELAAJAT
Jos uusi pelaaja rekisteröityy kevään aikana ensimmäistä kertaa koskaan, hän saa yhdellä täydellä lisenssimaksulla (77 euroa) pelata noin 1,5 kautta eli seuraavana syksynä hän ei maksa lisenssimaksua ollenkaan.

KEILAKOULULAISET
Rekisteröidään ensilisenssipelaajiksi jos maksavat kurssimaksun yhteydessä lisenssiosuuden. Joillain kursseilla lisenssin saa kurssimaksun yhteydessä halvemmalla kuin suoraan ostettuna.