Jäsenmaksut

JÄSEN- ja LISENSSIMAKSUT
Kauden 2022-2023 maksut

AIKUISET 87 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
SEURA 200 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
JUNIORIT 32 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
ENSILISENSSI 20 € (sis. em. maksut ja etukortin)
KANNATUSJÄSEN (henkilö) min. 50 €
KANNATUSJÄSEN (yritys/yhteisö) min. 200 €
lisenssimaksu maksetaan seuralle, joka rekisteröi pelaajan ja tilittää suorituksen liitolle laskua vastaan. Myös ensilisenssi maksetaan seuralle, jos pelaaja liittyy seuran kautta. Muutoin maksu tapahtuu HBL:n kautta tai ostamalla ensilisenssi Talin keilahallin kassalla. Toistaiseksi vain Tali toimii ensilisenssien ostopaikkana.
Kannatusjäsenyydet suoraan HBL:lle laskua vastaan.

IKÄRAJAT
juniorit 1.9.2004 ja jälkeen syntyneet
nuoret 2.1.1999 ja jälkeen syntyneet (2.1.2023 alkaen 2.1.2000)
seniorit 1.1.1972 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2023 alkaen 1.1.1973)
veteraanit 1.1.1962 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2023 alkaen 1.1.1963)

ENSILISENSSI
Pelaaja, joka rekisteröityy ensimmäistä kertaa tai ei ole kahteen kauteen ollut rekisteröity pelaaja, voi lunastaa ensilisenssin 20 eurolla. Ensilisenssillä saa pelata kaksi kautta. Pelaaja voi liittyä HBL:n vastaanottoseuraan ilman seuramaksuja tai seuraan varsinaiseen seuraan maksamalla 20 euron lisäksi seuran jäsenmaksut.

UUDET LISENSSIPELAAJAT
Jos uusi pelaaja rekisteröityy kevään aikana ensimmäistä kertaa koskaan, hän saa yhdellä täydellä lisenssimaksulla (20 tai 87 euroa) pelata noin 1,5 kautta eli seuraavana syksynä hän ei maksa lisenssimaksua ollenkaan.

KEILAKOULULAISET
Rekisteröidään ensilisenssipelaajiksi jos maksavat kurssimaksun yhteydessä lisenssiosuuden. Joillain kursseilla lisenssin saa kurssimaksun yhteydessä halvemmalla kuin suoraan ostettuna.