Jäsenmaksut

JÄSEN- ja LISENSSIMAKSUT KAUDELLA 2019-2020
AIKUISET 75 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
SEURA 170 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
JUNIORIT 21 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
ENSILIS.   20 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
(lisenssimaksu maksetaan seuralle, joka rekisteröi pelaajan ja tilittää suorituksen liitolle laskua vastaan. Myös ensilisenssi maksetaan seuralle, jos pelaaja liittyy seuran kautta. Muutoin maksu tapahtuu HBL:n kautta.)

IKÄRAJAT
juniorit 1.9.2001 ja jälkeen syntyneet nuoret 2.1.1996 (2.1.2020 jälkeen 2.1.1997) ja jälkeen syntyneet
seniorit 1.1.1969 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2020 jälkeen 1.1.1970) veteraanit 1.1.1959 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2020 jälkeen 1.1.1960)

ENSILISENSSI
Pelaaja, joka rekisteröityy ensimmäistä kertaa tai ei ole kahteen kauteen ollut rekisteröity pelaaja, voi lunastaa ensilisenssin 20 eurolla. Ensilisenssillä saa pelata kaksi kautta. Pelaaja voi liittyä HBL:n vastaanottoseuraan ilman seuramaksuja tai seuraan varsinaiseen seuraan maksamalla 16 euron lisäksi seuran jäsenmaksut.

UUDET LISENSSIPELAAJAT
Jos uusi pelaaja rekisteröityy kevään aikana ensimmäistä kertaa koskaan, hän saa yhdellä täydellä lisenssimaksulla (75 euroa) pelata noin 1,5 kautta eli seuraavana syksynä hän ei maksa lisenssimaksua ollenkaan.

KEILAKOULULAISET
Syksyn keilakoululaiset saavat seuraan liittyessään loppukauden SKL:n osuuden ilmaiseksi. Kevään lopussa keilakoulun käyneet saavat seuraavan kauden SKL-osuuden ilmaiseksi. Keilakoulun järjestäjän on ilmoitettava koulun käyneet HBL:n toimistoon, jotta mm. Keilaaja-lehti saadaan postitettua.