HBL vuosikokous 23.10.

HBL:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Talin keilahallissa tiistaina 23.10.2012 klo 18. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 17.30.

Asialista, tuloslaskelma ja tase ovat lähteneet seurojen yhteyshenkilöille postitse 11.10.2012. Listalla on sääntömääräisten asioiden lisänä sääntömuutosesitys kokouskutsujen lähetystavasta. Kertomus kauden 2011-2012 toiminnasta.

Kukin jäsen saa lähettää liiton kokouksiin kaksi valtuutettua edustajaa, joiden pitää olla edustamansa seuran jäseniä. Sama henkilö saa edustaa vain yhtä seuraa.

Kokouksen alussa ojennetaan Hyvä KeilaSeura-palkinto Ailecille. Hallituksen perustelut: seura kehittää innovatiivisia kilpailuja, ottaa kantaa ja vastuuta. Seuralla on aktiivinen ote niin kilpailuissa kuin kabineteissa. Hyvän Keilaseura-palkinnon ovat saaneet aikaisemmin: Grankulla Bowlare, Tapiolan Steelers, Tapiolan Patteri, Munsons BC, Tapanilan Keilaseura, Bowlingföreningen HIFK ja Boltsi-72