Jäsenmaksut

JÄSEN- ja LISENSSIMAKSUT
Kauden 2021-2022 maksut

AIKUISET 77 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
SEURA 180 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
JUNIORIT 22 € ( sis. HBL:n ja SKL:n maksut)
ENSILISENSSI 20 € (sis. em. maksut ja etukortin)
lisenssimaksu maksetaan seuralle, joka rekisteröi pelaajan ja tilittää suorituksen liitolle laskua vastaan. Myös ensilisenssi maksetaan seuralle, jos pelaaja liittyy seuran kautta. Muutoin maksu tapahtuu HBL:n kautta tai ostamalla ensilisenssi Talin keilahallin kassalla. Toistaiseksi vain Tali toimii ensilisenssien ostopaikkana.

IKÄRAJAT
juniorit 1.9.2003 ja jälkeen syntyneet
nuoret 2.1.1998 ja jälkeen syntyneet (2.1.2022 alkaen 2.1.1999)
seniorit 1.1.1971 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2022 alkaen 1.1.1972)
veteraanit 1.1.1961 ja aikaisemmin syntyneet (1.1.2022 alkaen 1.1.1962)

ENSILISENSSI
Pelaaja, joka rekisteröityy ensimmäistä kertaa tai ei ole kahteen kauteen ollut rekisteröity pelaaja, voi lunastaa ensilisenssin 20 eurolla. Ensilisenssillä saa pelata kaksi kautta. Pelaaja voi liittyä HBL:n vastaanottoseuraan ilman seuramaksuja tai seuraan varsinaiseen seuraan maksamalla 20 euron lisäksi seuran jäsenmaksut.

UUDET LISENSSIPELAAJAT
Jos uusi pelaaja rekisteröityy kevään aikana ensimmäistä kertaa koskaan, hän saa yhdellä täydellä lisenssimaksulla (77 euroa) pelata noin 1,5 kautta eli seuraavana syksynä hän ei maksa lisenssimaksua ollenkaan.

KEILAKOULULAISET
Rekisteröidään ensilisenssipelaajiksi jos maksavat kurssimaksun yhteydessä lisenssiosuuden. Joillain kursseilla lisenssin saa kurssimaksun yhteydessä halvemmalla kuin suoraan ostettuna.