Juniorit

Let’s Bowl

Let’s Bowl on Helsingissä Talin keilahallissa sekä Espoossa Tapiolan keilahallissa ja BowlCircus Sellon keilaviihdekeskuksessa toimiva 7-18-vuotiaiden koululaisten liikuntakerho. Kerhossa sekä keilataan että harrastetaan muuta monipuolista liikuntaa tutustuen eri lajeihin. Kerhon tarkoituksena on erityisesti hauska yhdessäolo ja harrastaminen kavereiden kanssa ilman kilpailullisia lajitavoitteita.

Kerho on saanut toiminnalleen Opetus- ja kulttuuriministeriön seuratukea, mikä mahdollistaa erittäin edullisen osallistumismaksun.

Talissa ja BowlCircus Sellossa keilatunneista vastaa keilaseura Grankulla Bowlare (GB) Reija Lundénin johdolla. Tapiolan ja Sellon toiminnasta vastaa Tapiolan ja Sellon keilahallit sekä keilaseura Steelers

Löydät kerhon myös Facebookista, Let’s Bowl!
Kerhoilla on toimintaa kaksi kertaa viikossa:
Talin kerhon tunnit
* keilatunti torstaisin klo 17–18
* oheisharjoitus / muu liikunta maanantaisin klo 18.00-19.00
Tapiolan kerhon tunnit
* keilatunti maanantaisin klo 17–18
* oheisharjoitus / muu liikunta tiistaisin klo 18–19
Sellon kerhon tunnit
* keilatunti tiistaisin klo 17–18
* oheisharjoitus / muu liikunta maanantaisin klo 17.30-18.30
tarkempi Tapahtumakalenteri on Let’s Bowlin nettisivuilla

MAKSUT

tiedot löytyvät Let’s Bowlin nettisivuilta

Alla vielä hieman viime kauden tietoa. Tarkennusta kauden 2017-2018 toiminnasta ei ole vielä tullut (11.8.2017)

Koululaiskeilailu Tapanilassa: MOSA STRIKE

Tapanilassa keilataan valvonnan alaisena torstaisin klo 18.00-19.00. 6 euroa kerta tai 120 euroa koko syksy tai koko kevät. Ratatunnin hinta 6 €/ kerhokerta (sis. kenkävuokran). Lisäksi 20 € liittymismaksu, jolla saat pelipaidan, vakuutuksen, Keilaaja-lehden ja jäsenkortin. Kokeile ensimmäinen kurssikerta ilmaiseksi! MosaStrike to 12.9.2013 alkaen.

Kerholaisille arkipäivisin etuhinnat!
Keilakerhoon kuuluville ratatunti vain 4 € (voimassa ma-pe klo 11.30-16 aina kun hallissa on tilaa). Hinta sis. kenkävuokran. Lisätietoa ja ilmoittautumiset Tapanilan Keilahalli puh (09) 3507 077. Voit myös ilmoittautua keilahallin kassalle 15 minuuttia ennen tunnin alkua.
Tarkemmin tietoa hallin sivuilta Mosastrike

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia Urhea on koordinoimassa urheiluyläkoulujen verkostoa. Tätä valtakunnallista urheiluakatemia-yläkoulu-yhteistyötä ohjaa Suomen Olympiakomitean koordinoima urheiluakatemia-ohjeisto.

Verkoston tavoitteena on tukea yläasteikäistä urheilijaa yhdistämään opiskelu ja urheilu paremmin. Lisäksi urheilevalle nuorelle tarjotaan urheilua tukevaa liikuntaa ja valmennusta koulupäivän yhteyteen. Verkosto tuo asiantuntijuuttaan esiin myös tarjoamalla urheilun tukipalveluja urheilijalle ja hänen lähipiirilleen.

Verkoston koulut ovat sitoutuneet kehittämään toimintaansa kannustaakseen ja tukeakseen urheilijan polkua monipuolisesti. Tuen saaminen edellyttää myös urheilijalta sitoutumista opintoihin, valmennukseen sekä urheilijana kasvamiseen liittyviin sopimuksiin ja sääntöihin. Tällä hetkellä Pääkaupunkiseudun urheiluakatemiassa on mukana 12 perusasteen koulua, 11 toisen asteen ja kuusi korkea-asteen oppilaitosta.

Urhean projektipäällikkö Mika Saari kannustaa seuroja välittämään tietoa Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian toiminnasta urheileville nuorille.

Kiinnostuitko? Lue lisää ja hae mukaan!