Järvinen ja Manninen jatkavat

Harri Järvinen jatkaa SKL:n puheenjohtajana

Suomen Keilailuliiton liittovaltuusto piti sääntömääräisen syyskokouksensa Helsingissä lauantaina 8.12.. Esityslistan tärkein kohta oli puheenjohtajan ja hallituksen valinta. GB:n Järvinen valittiin yksimielisesti jatkamaan puheenjohtajana seuraavat kaksi vuotta.

HBL:n pj Timo Manninen jatkaa hallituksessa ja uudeksi jäseneksi nousi Heidi Pyykkinen HBL:n hallituksen keskustelujen ja pohjustusten mukaisesti.
HBL:n hallitus antoi omille valtuutetuillemme ohjeeksi tukea mahdollisimman painokkaasti eroavassa hallituksessa ”HBL:n paikalla” istuvaa Daniela Lönnrothia, mutta hän jäi valitsematta.
HBL:n hallituksen linjaus hallituksessa istuville edustajillemme on, että he ajavat ensisijaisesti koko suomalaisen keilailun etua ja edistämistä, eivät taustalla olevan HBL:n päämääriä. Edustajamme eivät ole tunnettuja tuppisuita ja tuovat tietysti vahvasti esiin HBL:n näkemyksiä.
Hallituksen kokoonpanosta äänestettiin ja uusi hallitus on:

Tuija Hiltunen Tampere ( varalla Pentti Elo Tampere)
Maarit Kotola Kouvola (Selim Susiluoto Kouvola)
Jorma Laatikainen Joensuu (Sami Päiväniemi Kuopio)
Kari Leino Heinola (Krista Pöllänen Lahti)
Timo Manninen Helsinki (Markku Pennanen Helsinki)
Paavo Pakonen Oulu (Riitta Kasala Tornio)
Raimo Palokoski Turku (Jaakko Räikkönen Rauma)
Heidi Pyykkinen Helsinki (Kaarina Svanström Helsinki)

SKL:n sivulla tarkemmin