Bowling Mover, myös ohjaajia tarvitaan

Kesäleiri 4.-7.6. Talissa

Kilpailuja
Leirillä keilataan myös koululaisten henkilökohtaiset Suomen mestaruudet kolmessa sarjassa:
Alakoulu, Yläkoulu, Lukio. Tytöille ja pojille omat sarjat.

Toisena kilpailuna keilataan Junior Team Masters – joukkuekilpailu.
Joukkueita voivat asettaa alueelliset junioriliigat, keilaseurat, luokat, keilahallit jne.
Joukkuekilpailu keilataan baker -pelitavalla ja joukkueessa voi olla 2-5 keilaajaa.
Joukkueen jäsenten nimeäminen on vapaa. Joukkueelle on annettava nimi.

Leiriohjelma
Kilpailut ovat vain osa leirin toimintaa. Päiviin mahtuu paljon muutakin: käynti Linnanmäellä, leiridisko, keilailun valmennusta, ulkoilua, pelejä…

Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu
Ilmoittautuminen 30.4.2015 mennessä Suomen Keilailuliitto, puh 020 7419 660 tai arja.lehti@keilailu.fi
Osallistumismaksu on 170,00€ sisältäen keilailut, majoituksen, kuljetukset leirin aikana, ruokailut, Linnanmäen rannekkeen, diskon eli kaiken leiripaidasta lähtien!

lisää tietoa ja ilmoittautumislomake yms. Suomen Keilailuliiton sivuilta

Ja… niin kuin saatatte arvata ohjaajista ja valmentajista on tarvista.

Leirihän on torstaista sunnuntaihin, eli yritetään saada porukkaa niin että jos sinulle sopii jotkut päivät niin saadaan jaettua ohjaus- ja valvontavuoroja. Perjantaina on Linnamäki päivä, joten siellä tarvitaan myös valvojia.

Ilmoittautumisia: rolf.carlsson@welho.com

Reija Lundèn on lupautunut ”keilailurehtoriksi”.
Muut leirivalmentajat: Jari Vettenranta, Heidi Manninen ja Ari Puharinen.

Muilta osin järjestelytoimikunnassa ovat: Rolf Carlsson (HBL), Kai Virtanen (Bowling Oy/Tali), Sami Järvilä  (SKL), Eino Styrman (SKL:n nuorisovaliokunta).