Pari ohjaajaa tarvitaan

Suomen monikulttuurinen liikuntaliitto Fimu järjestää Urheilutalolla lauantaina 21.3. Punainen kortti rasismille-tapahtuman, johon liittyen osanottajille tarjotaan tutustumista keilailuun. Fun Bowlingista on varattu kuusi rataa ajalle 16-18. Osanottajamäärä on vielä epäselvä, mutta Fimu hoitaa ja ottaa ilmoittautumiset vastaan. Paikalla on viitisen heidän ihmistään, joille SKL on järjestänyt aiemmin pienen koulutuksen, jotta he pystyvät auttamaan.

Tarvitaan siis 1-3 ohjaajaa. Tavoitteena on auttaa ja opastaa sopivasti, jotta osallistujat saavat positiivisen kokemuksen, ei mitään sen ihmeellisempää.

SKL ja Tarmin Oy ovat hommassa mukana ja toivottavasti saadaan HBL:n osaavia ohjaajia paikalle PR- ja talkoohengessä.

Yhteydenotot suoraan HBL:n toimistoon hbl (ät) helsinginbowlingliitto.fi tai puhelimella 040-9004787/Risto