Sport.fi avautui

Sport. fi avau­tui – suo­ma­lai­sen lii­kun­nan ja ur­hei­lun si­säl­löt nyt yh­del­lä ka­na­val­la

Haluamme palvella Teitä jatkossa paremmin. Olemme koonneet suomalaisen liikunnan ja urheilun sisältöjä eri kohderyhmille samalle kanavalle. Saman osoitteen alta löydät jatkossa mm. huippu-urheiluun, lasten liikuntaan ja urheiluun, seuratoimintaan, koulupäivän liikunnallistamiseen, varhaiskasvatukseen, työyhteisöjen liikuntaan sekä yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen liittyvät tuoreimmat uutiset ja sisällöt. Sport.fi sivusto kokoaa laajasti uutisia myös lajiliittoilta ja muilta liikunnan ja urheilun toimijoilta.

” Uudistus on hieno asia kaikkien liikunnasta ja urheilusta kiinnostuneiden kannalta. Valon rooli on toimia yhdistäjänä, uudistajana ja innostajana. Sport.fi kanavan rakentaminen on ollut iso yhteinen ponnistus. Olen varma, että jatkossa pystymme palvelemaan eri kohderyhmiä entistä paremmin”, toteaa Valon pääsihteeri Teemu Japisson.

”Oy Suomi Urheilu ab:n kannalta yhteistyön tiivistäminen eri osa-alueilla on ehdoton edellytys tulevan menestyksen kannalta. Nyt viestinnällisesti nousemme aivan uudelle tasolle ja mahdollisuudet kommunikoida ja vaikuttaa suomalaisen liikunnan ja urheilun yhteisellä äänellä parantuvat merkittävästi uuden Sport.fi kanavan aukeamisen myötä. Haluamme saada palautetta uudesta yhteisestä palvelustamme, jotta voimme jatkossa kehittää sitä vielä paremmaksi”, jatkaa Olympiakomitean pääsihteeri Mika Sulin.

”Olemme ylpeitä siitä, että meillä on tarjottavana monenlaisia tarinoita ja sisältöjä. Joka päivä teemme parhaamme että suomalaiset liikkuvat enemmän ja menestyvät urheilussa paremmin. On hienoa pystyä kertomaan siitä yhdessä”, korostaa Paralympiakomitan pääsihteeri Tiina Kivisaari.

Sport.fi on Valon, Suomen Olympiakomitean, Suomen Paralympiakomitean sekä Kilpa- ja huippu-urheilun tutkimuskeskuksen yhdessä rakentama kanava, joka palvelee useita eri tahoja suomalaisessa liikunnassa ja urheilussa.

sivuille