Tervetuloa!

Tervetuloa HBL:n uusille nettisivuille!!

Sivuja päivitetään parhaillaan uusiksi, joten kaikkia tuloksia yms. ei vielä löydy.

Eiköhän kohta olla taas ajantasalla!! Viikon aikana saamme varmasti monet linkit takaisin ja listat ojennukseen. Sillä aikaa on tyytyminen vanhoihin tietoihin tai rikkinäisiin linkkeihin. Korjauspartio päivystelee…

Liiton tarkoituksena on johtaa ja valvoa keilailu-urheilun kehittämistä toiminta-alueellaan, edistää keilailua ja sen tunnetuksi tekemistä sekä toimia jäsentensä yhdyssiteenä. Tämän tarkoituksensa saavuttamiseksi liitto tukee jäsentensä toimintaa, harjoittaa keilailua edistävää julkaisu- ja tiedotustoimintaa, järjestää vuosittain jäsenilleen yhteisen kilpailuohjelman sekä ylläpitää yhteyttä koti- ja ulkomaisiin keilailuliittoihin. Liiton jäseniä ovat oikeuskelpoiset yhteisöt, jotka harrastavat keilailua. Jäsenyyttä tulee hakea kirjallisesti liiton hallitukselta, joka hyväksyy jäsenet.